Samochód w posiadaniu właściciela od 3lat, przez ten czas zrobił nim około 30 tysięcy kilometrów.
Leon spisuje się bez najmniejszych problemów. Podstawowe elementy eksploatacyjne zawsze wymieniane zgodnie z zasadami użytkowania sportowego samochodu.
Cupra przeszła modyfikacje podniesienia mocy, m.in:
-intercooler CTS Turbo nr. ref. CTS-20T-MK5-DF - cena 800$
-muffler CTS Turbo - 70$
-inlet pipe CTS Turbo 100$
-dolot powietrza Injen EVO serii 3000 - 420$
-program na skrzyni - TTC Tuning Kraków
-program na silniku -…
Samochód w posiadaniu właściciela od 3lat, przez ten czas zrobił nim około 30 tysięcy kilometrów.
Leon spisuje się bez najmniejszych problemów. Podstawowe elementy eksploatacyjne zawsze wymieniane zgodnie z zasadami użytkowania sportowego samochodu.
Cupra przeszła modyfikacje podniesienia mocy, m.in:
-intercooler CTS Turbo nr. ref. CTS-20T-MK5-DF – cena 800$
-muffler CTS Turbo – 70$
-inlet pipe CTS Turbo 100$
-dolot powietrza Injen EVO serii 3000 – 420$
-program na skrzyni – TTC Tuning Kraków
-program na silniku – TTC Tuning Kraków
Częsci zakupione w stanach + opłaty importowe.
Zabawa w tuning trwała dalej.
Kute tłoki, korby, turbiną, pompa w baku – przy 470km już serii brakuje(sitko nowe), panewki ACL, nowa głowica, rozrząd, wszystkie paski, łańcuchy, sondy, świece (Rs7) – dosłownie wszystko. Z rzeczy, które zostały nie ruszone to zbiornik płynu hamulcowego i chłodzącego :). Aktywny wydech – jest seria kiedy go wyłączymy.
Wszystkie płyny i oleje (skrzynia, silnik etc.) – nie było oszczędzane, kupowałem części z półki premium. Moc 500 km. Samochód po zakuciu ma zaledwie 15 000km (5000 był docierany)
Dodatkowo jeśli komuś mocy byłoby za dużo – jest możliwość jej obniżenia.
Jedno jest pewne, dzięki tym wszystkim modyfikacjom, Seat potrafi zaskoczyć niejednego kierowcę sportowego samochodu wyższej klasy.
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, sprawdź jego historię.