Samochód przeszedł kilka modyfikacji wizualnych jakimi są:
- zawieszenie gwintowane MTS Technik Gold Edition,
- gumy zawieszenia wymienione na poliuretany z firmy Deuter Motorsport,
- felgi Japan Racing JR11 z oponami Nankang NS2 165/45/16,
- dystanse do kół (2x 10mm, 2x5mm),
- ciemne lampy przednie DEPO Black,
- kierunkowskazy przód oklejone ciemną folią,
- światła przeciwmgielne oklejone ciemną folią,
- spoiler/lotka tylnej klapy, oryginał VW, lakierowana pod kolor auta w…
Samochód przeszedł kilka modyfikacji wizualnych jakimi są:
– zawieszenie gwintowane MTS Technik Gold Edition,
– gumy zawieszenia wymienione na poliuretany z firmy Deuter Motorsport,
– felgi Japan Racing JR11 z oponami Nankang NS2 165/45/16,
– dystanse do kół (2x 10mm, 2x5mm),
– ciemne lampy przednie DEPO Black,
– kierunkowskazy przód oklejone ciemną folią,
– światła przeciwmgielne oklejone ciemną folią,
– spoiler/lotka tylnej klapy, oryginał VW, lakierowana pod kolor auta w odcieniu L041,
– customowa/robiona na indywidualne zamówienie kierownica,
– podłokietnik firmy Kamei,
– uchwyty/rączki z Audi TT,
W oryginalnym wyposażeniu auto posiada:
– automatyczne domykanie szyb po zamknięciu auta,
– uchylne tylne szyby,
– elektryczne szyby przednie,
– manualne lusterka,
– wspomaganie kierownicy,
W samochodzie zamontowany jest wykonany na zamówienie system audio, w którego skład wchodzą:
– wzmacniacz 800W,
– subwoofer 600W ze skrzynią zbudowaną specjalnie do tego auta by idealnie pasowała do przestrzeni bagażnika (gra idealnie i nie zajmuje całej przestrzeni bagażowej),
– radio Pioneer z USB, AUX i Bluetooth,
Samochód został sprowadzony z Niemiec do Polski w 2010r.
Lupo posiada robiony na zamówienie wydech centralny, który ciągnie się od katalizatora aż do końca układu. Brzmi bardzo ładnie i zwraca uwagę przechodniów. 🙂
W aucie przy przebiegu 230.000 wykonany został kompleksowy remont silnika, który pozbył go problemu z poborem oleju. Rok temu, przy przebiegu 260.000 wymienione zostało sprzęgło, a przy 263.000 wymienione zostały hamulce bębnowe.
W samochodzie 3 lata temu (lipiec 2017r.) została zainstalowana instalacja gazowa BRC, na której pokonał on nieco ponad 24.000km. Instalacja LPG sprawia, że jazda tym samochodem jest jeszcze przyjemniejsza, dla portfela oczywiście, bo spalanie w trasie wynosi poniżej 7l/100km, co wiąże się z wydatkiem niecałych 15zł na 100km, a to wynik bardzo fajny. W mieście spalanie mieści się w granicach 8,5-9l/100km. Butla z gazem zamontowana jest w miejscu na koło zapasowe (pojemność 32 litry), a wlew gazu ukryty został pod klapką wlewu benzyny.
W samochodzie razem z montażem zawieszenia gwintowanego, przy przebiegu 240.000, zostały wymienione wszystkie elementy gumowe zawieszenia na poliuretany z firmy Deuter Motorsport, co sprawiło, że auto stało się miejskim gokartem – prowadzi się pewnie, jest sztywne, nie boi się zakrętów i daje dużo, dużo frajdy z każdej przejażdżki. A przy okazji, montaż poliuretanów sprawił, że problem stuków w zawieszeniu odszedł w zapomnienie – poliuretany są o wiele trwalsze od zwykłych, gumowych elementów.
Samochód właściciel może sprzedać bez wspomnianego systemu audio i bez felg widocznych na zdjęciach. W tym przypadku, na zimowych 13″ kołach zimowych, cena jaka go wtedy interesuje to 7.500zł. (dwie opony zimowe są po 2 sezonach, 2 kwalifikują się do wymiany)
Cena auta w stanie widocznym na zdjęciach, z felgami Japan Racing JR11 i systemem audio: 9.000zł.
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, sprawdź jego historię.