witam, do sprzedania wyjątkowe BMW e46 coupe przebudowane na M3 GTR.
Bazą jest 330i z oryginalnym przebiegiem 250tys.km które było w idealnym stanie.
Body kit z wysokiej jakości laminatów (maska, drzwi, zderzaki, błotniki, tylna klapa) pozwolił znacznie obniżyć masę pojazdu (1290kg). Auto zostało przebudowane 3 lata temu i jest w ciągłym użytkowaniu codziennym, klimatyzacji nie ma, ale reszta wyposażenia, jak el.szyby, centralny zamek, radio, wygodne fotele, wszystko działa. Można nim jeżdzić zimą i latem, taki był…
witam, do sprzedania wyjątkowe BMW e46 coupe przebudowane na M3 GTR.
Bazą jest 330i z oryginalnym przebiegiem 250tys.km które było w idealnym stanie.
Body kit z wysokiej jakości laminatów (maska, drzwi, zderzaki, błotniki, tylna klapa) pozwolił znacznie obniżyć masę pojazdu (1290kg). Auto zostało przebudowane 3 lata temu i jest w ciągłym użytkowaniu codziennym, klimatyzacji nie ma, ale reszta wyposażenia, jak el.szyby, centralny zamek, radio, wygodne fotele, wszystko działa. Można nim jeżdzić zimą i latem, taki był mój zamiar, aby poprawić wygląd i osiągi, ale nie popsuć użyteczności auta na codzień.
Hamulce praktycznie nowe, zawieszenie nie ma żadnych luzów, gwint utwardził auto, ale praktycznie go nie obniżył, dlatego nie straszne mu studzienki, czy krawężniki. W chwili obecnej zamontowany jest dyfer o przelozeniu 3,38 (vmax 270km/h). Silnik został rozebrany, wymieniłem profilaktycznie panewki, ale z racji tego, że nie brał oleju i trzymał moc, tłoki i pierścienie zostały seryjne i sprawdzają się idealnie. Głowica została delikatnie poprawiona i przykręcona do bloku mocnymi szpilkami. Za odprężenie odpowiadają kute korbowody Prism, dzięki czemu nie musiałem zakładać tzw. przekładki, które są głowną przyczyną awarii uturbionych bmw. W tym przypadku można spać spokojnie, gdyż rozrząd i uszczelka pod glowicą są oryginalne, co gwarantuje żywotność, brak wycieków itd. Auto strojone przez kolegę k64 na decie, w ecu poprawiona została odcinka i dodany tzw. popcorn mode. Z ważniejszych części zastosowaliśmy: dwutarczowe sprzęgło przenoszące do 1000KM, intercooler turbo works do 800KM, wtryski siemens deka 630cc, kolektor wydechowy z kwasowki by k64, turbo gt3582, blow job, wg w wydech 3” i wiele innych. Koszt zbudowania takiego auta to grubo ponad 50000zł. Od 3 lat nie ma z autem absolutnie żadnych problemów, olej zmieniam co 3 tys km, opony tylne razem z olejem, w tej chwili na zimówkach 255 szerkości. Auto nigdy nie brało udziału w drifcie, jest to mój daily. witam, do sprzedania wyjątkowe BMW e46 coupe przebudowane na M3 GTR.
Bazą jest 330i z oryginalnym przebiegiem 250tys.km które było w idealnym stanie.
Body kit z wysokiej jakości laminatów (maska, drzwi, zderzaki, błotniki, tylna klapa) pozwolił znacznie obniżyć masę pojazdu (1290kg). Auto zostało przebudowane 3 lata temu i jest w ciągłym użytkowaniu codziennym, klimatyzacji nie ma, ale reszta wyposażenia, jak el.szyby, centralny zamek, radio, wygodne fotele, wszystko działa. Można nim jeżdzić zimą i latem, taki był mój zamiar, aby poprawić wygląd i osiągi, ale nie popsuć użyteczności auta na codzień.
Hamulce praktycznie nowe, zawieszenie nie ma żadnych luzów, gwint utwardził auto, ale praktycznie go nie obniżył, dlatego nie straszne mu studzienki, czy krawężniki. W chwili obecnej zamontowany jest dyfer o przelozeniu 3,38 (vmax 270km/h). Silnik został rozebrany, wymieniłem profilaktycznie panewki, ale z racji tego, że nie brał oleju i trzymał moc, tłoki i pierścienie zostały seryjne i sprawdzają się idealnie. Głowica została delikatnie poprawiona i przykręcona do bloku mocnymi szpilkami. Za odprężenie odpowiadają kute korbowody Prism, dzięki czemu nie musiałem zakładać tzw. przekładki, które są głowną przyczyną awarii uturbionych bmw. W tym przypadku można spać spokojnie, gdyż rozrząd i uszczelka pod glowicą są oryginalne, co gwarantuje żywotność, brak wycieków itd. Auto strojone przez kolegę k64 na decie, w ecu poprawiona została odcinka i dodany tzw. popcorn mode. Z ważniejszych części zastosowaliśmy: dwutarczowe sprzęgło przenoszące do 1000KM, intercooler turbo works do 800KM, wtryski siemens deka 630cc, kolektor wydechowy z kwasowki by k64, turbo gt3582, blow job, wg w wydech 3” i wiele innych. Koszt zbudowania takiego auta to grubo ponad 50000zł. Od 3 lat nie ma z autem absolutnie żadnych problemów, olej zmieniam co 3 tys km, opony tylne razem z olejem, w tej chwili na zimówkach 255 szerkości. Auto nigdy nie brało udziału w drifcie, jest to mój daily.